GOD NATT!

Cattis tycker att jag ska skriva nått intressant i min blogg..och helst nu, just nu vid denna okristliga timme på dygnet, skulle chansa på att hon har absolut för lite att göra (förutom att sova) ....VID DENNA OKRISTLIGA TIMME .
Jah!
Imorgon är det alltså nyårsafton o: jisses, tiden går snabbare än, något riktigt snabbt! Dock känns det inte riktigt som det brukar göra, sådär att oj oj då men det var ju nyss nyår!!!  För det känns som det e så mycket som förrändrats, som om jag hunnit med rätt mkt på denna tiden faktiskt, SOM att byta hårfärg typ ... 4 ggr elr nått sånt x3 fniss~
Jaaag har väl inga direkta nyårs löften förutom att.. jag ska köpa ett gymkort VARSOMHELST FÖR FAN!?!?  BARA GÖR DET!
SEEN... ska jag varje månad lägga undan lite pengar så jag fan kan ta o tattuera mig snart JEWSUS ...vilken tid de kmr ta.
Sen e de ju de där med balen o allt, hur fan ska ja göra? Jag måste ha en kavaljer?! men jau? ._.
SEN är det ju hela grejjen med klänning o allt? XD asså folk verkar ju spendera flera tusen på klänning o sånt...men vafan?! kan mnan inte typ bara köpavilken jävla klänning som helt? eller sy den sj till och med .__. . dock skulle jag vilja åka till beyond retro och hitta en, men det lär inte hända, det har jag en stark känsla av.
MEN?! H&M kanske har något!?!? AHAHAH ..aaah...
juste löften vare ju... alltså jag har inga lämna mig ifred?!?!? ...Lämna in mitt cv till några ställen kanske vore bra dock.. okej då.
OCH! jag borde städa mitt rum oftare! :D WOUH!
Hmmm... Jag vill pierca septum, kunde gjort det idag samtidigt som Cattfnisslet, men det blev ju liksom inte av, kostar ju fem hundra. OCH JAG VILL INTE GÅ RUNT O KÄNNA MIG WANNA B?! XD buhuhuh jag kan ju inte härma dig juh?! ... men jag vill *dreggel* ... såvi får ju se hur det blir.. jag vet ej hur jag ska göra med dem jag har i kinderna :C jag tycker verkligen om dem, men jobb jobb jobb!? >: wtf to do? ALLA säger ju att man inte får jobb för dem, ändå ser man fiolk med piercingar som jobbar, så vem ska man lite på??!?!
Aja... IDAG ÅT JAG PÅ BURGER KING! täbnkte att det kunde ju va sådär über intressant att veta! OJAH ..enormt O:
Det var faktiskt gott...dock det enda jag ätit...eller okej nu när jag kom hem för typ en halvtimma sen smög jag i mig lite youghurt oxå, annars hade jag dött XD suck.
Just nu känner jag dock inte att jag har något mer att dela med mig av... det ligge  två gosiga råttor här :D åh va mysigt<3
GODNATT!!!~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0