MJEOUWFGH

Mmmmmmhhh.... nu har jag inte skrivit på ett tag O:
Det e rätt dåligt av mig, jag förstår inte hur jag ska lyckas hålla igång min blogg XD för ärligt talat , det hände rju inte SÅ mkt intressant i en normal människas liv o: Jag är inte shopoholic, och jag orkar inte visa vad jag har på mig var eviga dag, eller beskriva va ända del av måltiderna jag ätit på dagen  O:
Så det blir väl mest random grejjor I guess.
Förra måndagen var jag i Stockholm o kollade på Deftones.
Vi körde först dit mja då på typ 4 timmar , för att bara kolla på konserten för att direkt dra hem igen XD . det var faktiskt relativt ansträngade, då jag inte åt normalt på hela dagen heller, höll på att svimma när huvudbandet skulle börja o var tvungen att tränga mig ut (win win!) :D Men det gick bra! Och bandet var ju oxå relativt bra, de underhöll väl, men det är mycket roligare att gå på ett band man sj tycker om, nu var det ju mest för lilla Kattfniss's skull :O
Aja fick ju iaf käka på mc donalds sen :D  o trots att  jag hela veckan tjatat om cheese burgare envisades jag med att köpa nån jävla kyckling grejj .___. jag har nog tjatat om cheese burgare i snart tre veckor XD och fortfarande har det inte blivit någon? Plus då inräknat att jag bara bor några meter ifrån båda burger king o max, my needs are failing .__.
Verkligheten är föresten helt borta för mig kommer inte ihåg nått, eller jo kommer ihåg gör jag men jag skiter i det :D  Allt som har med skolan att göra käns för tillfället som bortblåst, men vafan ska ja göra XD ..det e så himla tråkigt, imorgon har jag redovisning men det tror jag att jag på nptt sätt ska lyckas få gjort iaf, men sen har vi ett jävla samhälls prov på fredag o vet fan hur det kommer gå, antagligen åt skogen :D men jag hoppas ju iaf på ett G, tänker inte faila samhällskursen! AND SO B IT!
Jaaa egentligen sitter Jim o väntar på att vi ska gå ... men det lär ju inte hända eftersom jag e ett segt as som sitter här o skriver : D
Fast, jag borde ju vara snäll och gå, flr jag har ju egentligen inget mer att skriva om? Eller har jag?
Njae faktiskt inte. Jag skulle vilja åka te Ullared D:  Samt behöver jag recept på goda muffins, om någon i världen läser detta skulle ni ju kunna tipsa om något! :D TACK?!
Samt har jag inga bilder från Deftones inne på datorn än, men det skall bli inom någon seg framtid :3
Tjoff!
LOL BÖG MANGA : D<3


Kommentarer
Postat av: Amanda.

Fint ju :) inte alls bögigt!

Ska bli lika bra som du på photoshop en vacker dag! Och ja, jag veeeet att du bara har målat på ett foto. Och nej, det är ju inte aaaaaalls svårt.

Pff.

2010-12-08 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0