durkkadurr :D

Usch jag behöver hjälp med massa känns det som, jag vill ha ett par pärlor som inte finns i Sverige och för tillfället har jag också glömt var dem heter. Sen har vi ju en härlig redovisning morgon! Som vi då tänkte skulle vara spontant (=inget "manus") vilket då inte e min starka sida eftersom jag blir så extremt nervös när jag ska stå inför en grupp, speciellt om jag inte är förberedd?! Och jag vill verkligen inte få ig. ^^'
Sen behöver jag hjälp med hur man kan fläta snygga armband? Men det kanske går att hitta nått fint på las internetoz... Sen skall jag baka hade jag tänkt och, jaa , jag får väl helt enkelt hoppas recepten jag hittar e bra, dock behöver jag en sån där form med avtagbar botten "/ . hoppas det finns någon som jag kan låna det av :O
Jag har fixat lite julklappar o så till folk, men e helt borta, har knappt nån aning om vad jag köpt osv, så måste nog kolla igenom allt och organisera det lite o.o suck...
Annars e väl inte livet så pest dock. :O eller okej vissa grejjer stör mig,men man kan ju inte göra nått åt allt, får väl se hur jag löser det. D: UH!
Men det e ju trotts allt jullov snart<3 MMH~ ska bli så skönt XD , önskar dock att jag tänkt lite tidigare o skaffat fram ett jobb kanske? MEN ÄSCH! det hör till framtiden...eller nått sådant.
Aja ... SWOOSCH~~ OwO
tänker lite på witch när ja kollar på denna, dunno why o:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0