D:<

Detta måste varit den sämsta helgen någonsin, kanske till och med sämsta veckan?! vem fan vet men sur e jag iaf just nu... eller jävligt mörkt o dystert iaf!
Hatar att inte ha något att göra alls o ingen att prata med heller för den delen, sånna här dagar borde fan inte finnas , idag har varit värre en någon existerande söndag(idag ere lördag dock ett... så tekniskt sett söndag) ...
För det första måste jag gå upp till skolan på en fukkin lördag... sen får ja typ runt o väntar hela dagen på ingenting! .. jag orkar inte alltid vara reaktionen ... suck aja.. helgen e ju snart övr men jag e fortfarande sur skulle jag tro, det beror ju på... så fuck this :C  jag vill inte ens sova... deppigt, ARGH ... att vara arg o sur o depp när man borde sova e inte bra HATA ... kom ihåg min existens nästa gång...annars kanske inte jag gör det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0