Hela Jönköping stormar!

VÄLKOMMEN VINTER!!! :D
Det är äntligen vinter, och det blåser som FAN!
Alltså blåsten är så jävla jobbig, men man kan inte annat än gilla den. Vinden är så vacker, och man kan inte ens se den. :D det ska blåsa oavsett hur jobbigt det är!  MMMH VIND<3
Tjaaa så eftersom det som sagt blåste så mkt idag var jag tvungen att bege mig ner till vättern efter skolan så jag kunde beundra de stora vågorna :D höll på att frysa ihjäl på vägen dit dock xD men det var det värt, vågorna var enorma<3 Syns inte på bilderna jag tog med sämpo-fonen tyvärr D:
Sen besäkte jag biblioteket idag oxå lånade hem lite skräp, fick reda på att sverige inte längre köper in manga, FUCK YOU! ..så kan man la fan inte bara göra när man har en massa serier som folk läser, fan vad besviken jag blir?! ... ta inte in litteratur  från andra länder då heller jäfla rasist sverige! D:
Aja skall väl bara lägga in lite snö bilder nu då för den dära Jennifer väntar ju på mig nu O: och e man inte snabb så ringer hon igen ...o igen ..o igen O:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0