PIKACHWEEWWEEWEWWWeeehhh

Tjooohooosan : D
Helgen känns väldigt lustig igen, det är inte bra att skippa skolan på fredagarna, man blir helt förvirrad O:.
Samt har jag ju som ett litet lov nu me eftersom jag har tagit ledigt måndag o fredag XD WOHO!
Mjau, igår hängde jag iaf på DH ett tag, dock sög det rätt hårt eftersom det inte fanns nått o göra XD ..
Men drar man in med en fejkad gratis biljett så får man skylla sig själv, INSTANT KARMA (y).
Senare efter DH , drog jag ner till stan för att hänga på krogen med mina små flickor x3
Det var härlig : D FÖR UTOM!! Att vakten på amor säger att jag har falskt leg .__. FUCK YOU!!! säger jag bara det e jag! Man kan ju inte göra mer än visa sitt legg XD
Så han skall bestraffas : D
Sen skall jag belöna alla mina kompisar för bjudandet av drickat ;D Och den mystiska väldigt kissenödiga mannen som bjöd mig på öl, TACK!
Tja och idag har det egentligen inte hänt något annorlunda hängde med Cattfnizz, Jennifer och Elin på a6 ett tag XD  sen mjau nu sitter jag ju här och jaaa, jag vet väl inte riktigt vad jag ska göra :O inget kanske?  SKÖNT :D
OCH JUSTE! PRISA GUD/SATAN/ALLAH (vem ni vill), För lilla Jimsie har skaffat en mobil! :D  och det ska ni veta e värt att fira! XD ..mend et orkar jag inte C:
Pjoff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0