TJOPP!!

Hmmm... nu var det ju sådär en miljon månader sen jag skrev igen... MEN!!! nu e en hel massa raderat o tänkte att om mycket försvinner orkar jag kanske börja skriva nått igen O:
FAAASSSSTT...just nu sitter en dum puck o spelar gitarr i mitt öra o tvingar mig kolla hela tiden s¨å lär ju inte bli nått skrivet ändå D:D::D:D: UUUUHHH!!!!
Och snart kanske det kmr folk fråbn ö-haga o våldgästar mig..OM de orkar o_O LATA JÄVLAR!! DET E INTE LÅNGT HIT! XD
FFS....
Iaf... vi kanske ska gå på deftones :C ...min syrra gillar dem... det e inte kul! D:
Fast okej de e ju inte helt värdelösa, meeen inte nått JAG vill ha i julklap precis D:
SUCK!!! O:
UUUH the pressure XD ... nu tvingar det mig att na naaaa AH! ... alltså nynna D: HEMSKA TANKE!!!
AJA... det går uselt ändå XD
men slutar nog skriva nu då o.o blev inget långt inlägg direkt men tangenterna sitter så mongo på denna datorn -...
BAJS!!! : D

Kommentarer
Postat av: Ammmmmmmanda

Haha! Vill klämma på hans blanka kinder!!! Känner ett galet begär.

2010-12-07 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0