Meow :3

Sitter i Jims säng och tuggar tuggummi o:
Hemskt intressant, jag önskar att jag kunde lägga upp fler bilder, men jag har ännu inte införskaffat ett minneskort till min kära nya (DIGITAL FUU) kamera :D .. Måste verkligen gör det snart, eftersom mitt skolprojekt går ut på att filma XD  FAIL...
Har sprungit runt på secondhand lite idag också men hade inte någon vidare tur , hittade inga extremt woopie happy fynd, hittade en beige kofta sådär ordinary men det gör inget för den e skön :D (och jag visar iaf inte röven i den!!!)
Men jag är ute efter en snygg ryggsäck, eftersom min fjällräven är extrem blå vill jag gärna ha någon mer diskret väska  också x) . Köpte ett par nya skor med häromdagen, så nu kan jag se mig själv som luspank igen, och det är bara början på månaden igen :C inte bra! Har jag tur får ja pengar från mon farfar!
Urgh, skulle också tränat idag men kände mig så himla lat, så jag ska minsann träna ORDENTLIGT!!!
Ska ha träningsverk iaf i en dag!! D:
Uhhuhhhuuuu.........Jag vill också fynda saker på typ tradera och secondhand men AH! nej nej, till och med pappa är bättre på det än vad jag är o: jisses!
Så nu skall jag ut och kolla på tradera lite då va :D NNYUM NYUM~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0