OHOI!

HALLOI!!!
Eh ah...idag har jag varit på nått sånt däringa där man kan kolla upp olika högskolor, jag kanske kan försöka söka till någon iaf? Man vet ju aldrig kan ju vara bra! Men det känns fortfarande osäkert o sådär måste ju ta massa lån bajskorvar XD USCH!
Sen har jag suttit o skissat upp massa olika former på balklänning eftersom jag inte vet om jag vill ha så som jag hade ritat upp den först o: Knepigt det här kan man ju säga. Idag har varit en relativt lam dag fakiskt, har mest suttit hemma o tänkte egentligen gå ut i friska luften men så blev det ikke! Men gjorde iaf svenska läxan till imorgon, dock väldigt slarvigt men fuck that duck! Dx .do not like.. .__.
Snart ere mars...snart e jag 19 ...det e läskigt... MEN! efter det blir det iaf MCR :D och det är ju alltid något att se fram emot! :D WOHO!
Hmm vad ska jag ha på mig imorgon? ..Hur kan man ha så mycket kläder men ändå aldrig ha n¨got att ta på sig? O: Jag kan inte förstå hur det funkar! IT MAKES NO SENCE!
MEN FUCK THIS...DUCK! AGAIN! ... för nu vill jag inte skriva något mer för idag :D PLUFFS~~
Fuck you I'm a pro~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0