HELL YEAH!

NOOOm nom nom nom o:
Igår började vi men att kolla på en jävla film som utlovade ALIENS vs zombies...dessutom så var det D ALIEN...på framsidan, men fan heller att det var nått sånt alien med i filmen D: , jävla B filmer .___.
MEN SEN! Såg man på Resident Evil Afterlife :D . Jag måste nog säga att jag faktiskt gillar resident evil filmerna o: De är nog en av de bästa serie av filmer. Finnsen totally awsum fight scen i efterlife, En tjej som heter Claire VS GIANT FUKKIN AXE MAN! Vet inte varför men den scenen är bar awsum o: Kanske kan länka den sen om jag orkar :D
På tal om det, länkning alltså, någon som vet hur man lägger upp så att man kan kolla direkt på videon på min blogg? O: För jag har inte hittat lösningen på det (inte för att jag letat heller för den delen<3)
Jag måste verkligen träna >': känner mig som en strandad val, och ska fan kämpa som ett as för det på måndag nu för det! DX ....samt tänkte jag att jag kunde speed walka om några minuter bara för att göra något idag också :O
Hmm annars har det väl inte hänt något alldeles speciellt dessa dagar, inte än iaf o:
Så har inte direkt något att skriva om as usual :D SÅ SHCWOOP SCHWOOP!
Hmm jag vet inte om jag redan skrivit om at jag har införskaffat MCR biljetter? o: måste checka...
mwipp~~
http://www.youtube.com/watch?v=NFniSK6PXqE&hd=1
Btw... Axeman kallas visst för The Executioner OCH HAN ÄR AWSUM! DX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0