niom niom

Det är så hemskt :C satt här o skrev ett inl'gg och så bara POFF... när jag kollar på skärmen igen så e hela internet sidan borta!!! DX FUKKIN ASS!!! .. elakt :C Inte så att jag orkar skriva om allting direkt! Så det får la bli en annan text nu då antar jag :O
Idag hade vi en liten taco night! wiouh! Det var mysigt förutom att vi hade tänkt att kolla på en film oxå, men självklart blev det inget med det D: DERGH! dåligt , så vi åt bara...sen åt vi lite till XD Köpte nom nom lakrits glass!
Har faktiskt kommit fram till att salt lakrits e riktigt gott tack var de där lakrits och viol katterna<3 nom de e å mosiga!
Jaaa annars har man väl inte gjort så mycket just idag, försökt jogga runt i skogen, men blev mest att man halv pulsade runt o halkade på den jävla snön XD Hoppas att folket trampat upp en bättre väg till nästa gång!
Imorgon tror jag att jag ska ut med några vänner iaf, lite orolig för att dra till Amor då de inte släppte in mig förra gången , de anklagade mig för att ha falsk legitimation LOL! Man kan ju inte göra mer än att ha sin riktiga?! hur ska jag göra en äkta mer riktig? ._. jisses.....
Men det blir säkert kul ..om jag kmr in (y) WOH!
Jim sitter och spelar D: ..så jag måste fördriva tiden med något..men detta inlägget börjar liksom k'nnas färdgit, samt har jag suttit och ritat i typ två-tre timmar tror jag?! XD Så min fantasi har börjat ta slut :X
Aja tjopps!



Nån bild jag gjorde en annan gång jag hade tråkigt här... fullkomligt sne och oklar..men har inga bilder här :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0