schmoff

Blubb blubb blubb blubb, gonna b the lamest friday in my life D:
Iaf så antar jag det, har typ nån konstig förkylning elr nått, känner mig bara allmänt konstig, och det kommer typ i vågor så plötsligt tror man att wooh jag mår bättre:D SEN BANG! ...så mår man apa igen :C
Skulle egentligen gått ut me öhaga bor elr med pb folk, och nu antar jag att det blir inget dera.
Men as tråkigt att bara sitta hemma ju... så uh hoppas att jag blir bättre till kvällen så kanske jag kan gå ut iaf, men jag tror nog inte det.
NU är iallafall biljetterna till My Chemical Romance beställda :D och vi ska troligen stanna över natten också så det betyder att jag kommer få chans att shoppa där igen! XD deras affärer har ju så mkt mer liksom O:
Men jag måste verkligen tänka igenom vad jag vill ha! DURR DURR WATTDOIWANT?!?! En ryggsäck av nått slag tror jag dock o: vi fårlasemuhahaahah..... mmh~
SEN!! känner jag inte för att skriva mer kollar typ på Oprah, J.K Rowling gästar just nu :D Yay~
schmoff~

SPLATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0