St-st-st-st-stalkin your mom!

Nej men seriously, har ju varit sjuk i nästan en hel vecka nu (wooh en dag ifrån typ) och jag känner mig så JÄVLA insnöad, det känns som om jag inte har något socialt liv över huvud taget!  JAG BLIR JU NÄSTAN MÖRKRÄDD!!
Det finns liksom inte en fukkin piss att göra, daaator, tv, läsa...och jag är ju kreativ så jag borde ju gjort något kreativt som att rita eller så men belive me , när man e sjuk eller iallafall jag, så orkar jag inte engagera mig i något längre än ca 5 min. Om det nu då inte gäller att läsa en bok, för läst har jag nog gjort i X antal timmar...
SAMT har jag knarkat videos av RayWillamsJohnsson som jag ska l'nka här nere någonstans sen! Han är faktiskt rätt underhållande stundvis ..SUCH A CUTIE HUH! ..ne men seriously..watch em'.
Man blir iaf ganska påverkad av språket som används i videosarna (efter att ha kollat i hundra timmar ja..)
Men men... Tjaa idag blev jag ju dock frisk, men det betyder ju inte att resten av världen inte har gått i skolan hela veckan och inte alls e trötta och jätte gärna vill hitta på något...btw det är torsdag ..man gör inte saker på torsdagar?! O:
Såå, jag gick till skolan right, var där i typ 1-2 timmar senvandrade jag runt på stan med Elin och kände hur arbetslösheten smög sig långsamt närmare.
Sen har jag suttit hemma och glott på en dator...känns tragiskt.
Aja Laturs~
http://www.youtube.com/watch?v=SFEOn-bw7JY
(inte bästa videon doh, men den får duga O:!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0