tjof~

Lustig helg det här kan man säga har liksom inte hänt något alls, det kanske blir så efter lov och så O:
Känner sån press på mig att skaffa jobb ect, men vet liksom inte hur jag ska börja :C SAD KITTY!!!
Aja skit i tråkigheterna, sen blir det ju iaf bal att KANSKE se fram emot, jag ville ju faktiskt haft det på kära elmia, men nej TRADITION FÖRE FÖRÄNDRING! ...jävla Sverige, dock gillar jag Sverige ..men vissa saker stör en.
Jag vill ju gärna ha något speciellt på balen, men sen fick jag för mig att jag skulle ha en vit kort fladdrig sak, som jag ska försöka göra själver..(HAHAH LYCKATILL!!!) Men jag tänker iaf försöka, men vet inte om det e så orginellt.
Några ideér annars? 0:
Idag tvingade pappa i en Mojitos? mohitos? XD HUR STAVAS DET BUHUHHUHU .... iaf det var helt okej, men drack tre st + cider o känner inget alls... jag vill va LITE känsligare... annars måste man ju köpa mkt för att ens få en halv flummig känsla :C DÅLIGT...DET E DYRT!
Aja palla bajs orkar inte skriva i bloggen det finns ju inget att skriva tror jag XD POFF~~
tips på vad man kan skriva om? o:
Skulle te gymmet idag btw, det var stängt?!?! D: elr det var helt släckt iaf, förstår inte? :C kan man gå in ändå? står ju alla dagar 05.00-23.00 liksom? Jag blev ledsen och power/ilske-vandrade hem bara för det D: BUH!
POFF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0