lalalabanana

Det är störande att man ibland kan irritera sig starkt på folk för att de inte tycker exakt samma sak som en själv.
Kan vara vilken sak som helst, världens minsta. Men det spelar ändå ingen roll, det e fortfarande lika irriterande.
Hur kan människor vara så olika om vi alla är uppbyggda på samma sätt? Visst att vi har olika föräldrar men går man tillbaka i all oändlighet så fanns det ju inte så stora skillnader. Hur fick alla olika intressen?  Hur kan människor ens skaffa sig olika intressen om vi alla egentligen ser likadana ut på insidan? Borde vi inte funka exakt likadant då?
Då känns det ju som om det borde finnas något annat som styr också. Eller finns det en vetenskaplig förklaring till varför jag tänker som jag gör och andra som dem? I såna fall vill jag gärna läsa den.
Aja, vaknade för cirka en och en halv timma sen, och det börjar bli mörkt, ganska deprimerande, samt borde jag gå ner till biblioteket med mina evigt försenade böcker. Men busskortet e slut och jag e inte jätte pepp på att gå ner till stan och sen gå tillbaka. ^^'  Men samtidigt känns det som om det vore härligt.
Så jag kanske går trotts allt. O:
Har inte hänt så mycket på senare tid, vet inte om jag fortfarande vill ha septum piercing, fast jag vill ju ändå ha det , men man blir ju osäker på om man skulle passa i det? Det spelar liksom ingen roll om att andra säger att de skulle passa.
Varför går det alltid dåliga program på tv vid denna tiden på dagen? o:
önskar jag hade råd med duk o färg, fick lust att måla, egentligen e jag väl inte jätte inspirerad, men det skulle ändå vara mysigt.
Hmm..
SWOOSH~

Kommentarer
Postat av: NELLOST

DU MÅSTE UPPDATER MER ANNAR HAR JAG TRÅKIGT ;____;

2011-01-06 @ 16:30:11
URL: http://hundrahemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0